Ana içeriğe atla

Mini Alışveriş ♥


Çok uzun zamandır kitap dışında kendime hiçbir şey almadığımı fark ettim son dışarı çıktığımda. Nedendir bilmiyorum ama çok da içimden gelmiyor. Sadece dünyadaki bütün kitapları yığmak istiyorum evime. Ama Eyeliner'imin bitmesiyle başlayan bu mini alışveriş serüvenimde çok cici ganimetler kazandığım da su götürmez bir gerçek tabii ! :)
Neyse, günlük hayatımda makyaj yapmam beni yakından tanıyanlar iyi bilirler. Sevemedim makyajı, sevebileceğimi de zannetmiyorum. Doğallığın verdiği huzuru başka hiçbir şey vermiyor bana. Ama tabii ki yataktan kalktığım gibi de dolaşmıyorum etrafta. Bir insanın önce kendisine saygısı olmalı. O yüzden benim  makyaj anlayışım eyeliner ve şeftali - açık pembe tonlarında bir ruj olsa da genelde özel günlerde ya da bazen süslenmek istediğimde bir bb krem de kurtarıcım oluyor. Bu mini alışverişimde biraz kozmetik yoğunluğu var farkındayım. Bu  benim 25 yıllık hayatımda çok nadir olan bir şey inanın. Ki zaten eyelinerim bitmiş olmasaydı bunları ne görürdüm ne de alırdım. :)
Neyse gelelim aldıklarıma.


Evet henüz bir allığım bile yok :d Öyle doğru düzgün makyaj yapan biri de değilim ama bu harika ötesi fırçaların benim olmayacağı anlamına da gelmemeli yahu! Şunların güzelliğine bakınsanıza ama yaa... Çoook güzeller. Görür görmez aşık oldum. Renklere bakar mısınız? 
Neyse fırçalara ayıp olmasın diye önümüzdeki zamanlarda çok uçuk pembe tonlarında bir de allık alıp şöyle özel günlerde fırçaların hakkını vereyim bari..
Bu fırça setinin yanında bir de sünger ve ayna vardı. Ve Gratis'ten 25 lira gibi bir fiyata aldım.


Fırçalardan sonra en severek aldığım şey bu şirin mi şirin lip balm oldu. Allahım görünüşü beni zaten benden almıştı ama kokusu, rengi de bir başka güzel vallahi. Tam benlik.. Açık pembe ve çilek kokulu. Çilekli hiçbir şeye karşı koyamadığım doğrudur. Nasıl kıyıp da kullanacağım bilmiyorum. 


Böyle koyu göründüğüne bakmayın açık çok tatlı bir pembe rengi bırakıyor dudağınıza. Tam istediğim gibi ! Bir de o içinizi sarmalayan tatlı mı tatlı kokusu..
Bu da gratiste 12 liraydı sanırım..


Şu rengin güzelliğine ! 


♥  Çilek aşkına !  ♥


Küçük fırça setinin içinden çıkan şirin mi şirin pembiş bir sünger..


Ve yine fırçaların yanından çıkan ve kalbimi fetheden bu sade ama tam benlik beyaz ayna..
Sanırım beni düşünerek üretilmiş bir ayna..


Böyle sade ve beyaz bir aynaya ihtiyacım vardı doğrusu ♥


Evet vazgeçilmezim, olmazsa olmazım, en büyük destekçim eyeliner! 
Pastel ve Flormar kullandım bugüne kadar. İkisi de muazzamdı doğrusu.. Hazır indirimdeyken ve 2 senedir kullandığım flormar eyelinerim de bitmişken bir de rimmelinkini deneyeyim dedim. Umarım memnun kalırım.


Bu eyelinerin diğer kullandıklarımdan farkıysa ucu sanırım. Ama benim için çok da sorun olmayacak. Senelerce kıl fırça kullandığımı düşünürsek hiç zorlanmayacağım ♥


Set halinde satılan Neutrogena el kremi ve dudak nemlendiricisini 13 lira gibi bir fiyata yine gratisten aldım. Bizim evde genelde bu marka el kremini eşim kullanıyor ama bende çok sevdiğim ve memnun kaldığım için aynı zamanda da çanta boy olduğu için aldım. Oldukça uygun bir fiyata hem bu şahane el kremine hem de dudak nemlendiricisine sahip oldum. Kremini zaten biliyordum ama dudak nemlendiricisini ilk kez kullandım. Ve şimdiden inanılmaz memnun kaldım. Dudakları çok çatlayan biri olarak çantamdan asla eksik olmaz dudak nemlendiricim. Daha öncelerde hep Nivea'nınkileri ve benzer birkaç ürünü kullanmıştım. Ama inanın hepsi de halt etmiş Neutrogena nın dudak nemlendiricisinin yanında. Muhteşem tek kelimeyle.. İnanılmaz güzel bir kokusu var ve çok uzun saatler dudağınızı yumuşacık koruyor. Sanırım uzun yıllar çantamda eksik olmayacak bir ürün kendisi.. Ayrıca şeffaf ve renk bırakmıyor. Kesinlikle tavsiye ederim..


Ben gözlük takamayangillerdenim efendim. Evet.. Gözlük hiç yakışmıyor bana. Yüzüm küçük ve üçgen olduğundan hangi gözlüğü takarsam takayım Karınca Z gibi oluyorum ve bu duruma sinir oluyorum. Bu güzel gözlük de "eh idare eder işte..."dediğim bir gözlük oldu benim için. Ne çok yakıştı. Ne de çok çirkin durdu. Yani en azından oluru var dedim. H&M'den çok uygun bir fiyata aldım kendisini. Doğru gözlüğü (küçük ve yüzüme yakışan) bulana kadar orijinal gözlük almıyorum. Çünkü çok takamıyorum. Bu da bu yaz işimi görür en azından.. Öyle takmayacağım bir şeye tonlarca para vermek çok saçma geliyor vallahi bana..


Evett bu güzel kolyeyi aslında yeni almadım. Yani aslında yeni hiç kullanmadım ama yılbaşından bir hafta önce kadar almıştım kuzenimin düğünü için. Ama nasip olmadı takmak. Artık yaza takarım kısmetse..


Genel de her şeyde sadelikten hoşlandığım için bu bana pek bir sade ve güzel gözüktü.. Kotondan 15 lira gibi bir fiyata almıştım :)


İşte benim mini alışverişim bu kadar :) 
Valla kozmetik bloggeri arkadaşlarım bana kızabilirler belki ama ben makyajla aram olmadığı için bir sürü makyaj malzemesine tonlarca para vermeyi doğru bulmuyorum.İhtiyacım olan şeyleri almaya çalışıyorum. (O fırçalar istisna vallahi.. Hep çiçekli diye ♥ ) Arada oluyor işte öyle minik birkaç kaçamak. Beni bunlar çook uzun zaman idare eder artık :)

Bir de alışveriş olmayan evimin yeni üyelerini takdim edeyim sizlere..

Kendilerini instagramdaki fotoğraf yarışmasında English Home instagram sayfasından hediye kazandım efendim..







Bu güzeller güzeli minnoş kupaları dediğim gibi English Home'nin instagramdaki fotoğraf yarışmasında kazandım. Hepsi de çok güzeller.. Ama benim gözbebeğim tabii beyaz ve kuş detayları olan kupa oldu. ♥
Benim gibi kupa koleksiyoncusu olan biri için biçilmiş kaftan değiller mi yahu?

Kupalar şuanda 3 lü olarak 10 liraya satılıyor English Home mağazalarında. Almak isteyenlere kısa bir dipnot olsun.. 

Güzellikler sarsın etrafımızı ♥

Sevgiyle kalın 


Yorumlar

  1. Sadece kuşlu kupayı beğendim :) Birden kuşlar gibi özgür olduğumu düşündüm.

    YanıtlaSil
  2. Fırçalar Ve balm harikaaa bayıldım doğrudu iyi günlerde kullanın kupalarınızda çok hoş:)

    YanıtlaSil
  3. Yaa hepsi çook güzel ^^ Güle güle kullanın inşallah :))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harikaaaa :)

    Alışveriş yapasım var :)))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın
    bloğuma bekliyorum=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dekupaj Nasıl Yapılır? Püf noktaları nelerdir?

Merhabalar :) Her ne kadar çalışmaları yeni yayınlıyor olsam da oldukça uzun bir zamandır dekupajla ilgileniyor ve çalışıyorum...  Acemi ve meraklı arkadaşları bilgilendirmek amaçlı dekupajın nasıl yapıldığını anlatan  bir yazı yazmak istedim. Çünkü yakınlarım dekupajın nasıl yapıldığını merak ediyor ve sık sık soruyorlar..  Umarım soru işaretlerine bir cevap bulabilirim ve umarım yardımcı olabilirim... Aşağıda dekupajın resimli olarak yapılışını anlatmaya çalıştım.. Ben bir salça kutusunu seçtim.. Siz bir kavanoz, kutu ahşap bir objeyi de seçebilirsiniz.. Kutuyu akrilik boyanın kirli beyaz rengi ile çok da yoğun olmayacak şekilde tek kat boyadım. Daha sonra bir gün beklemek üzere kurumaya aldım (Dekupajın yapabilmek için mutlaka ama mutlaka boya katları için bir gün beklemelisiniz.). Ertesi gün ikinci katını boyadım ve tekrar bir gün daha kurumaya bıraktım . İkinci katı boyadıktan sonra bir gün daha bekletmek şart değil.. Ama beklettiğinizde dekupajdan çok

Evde kokulu kavanoz mum yapımı ♥

Mumları çok seviyorum. Özellikle kavanoz mumları çok daha seviyorum. Hem şık hem de kullanışlı. Ama gelin görün ki kavanoz mumların fiyatları gereksiz pahalı. Açıkçası minicik bir kavanoz muma 30 lira gibi bir meblağ vermek bana çok gereksiz geliyor. Uzun süredir aklımdaydı. Fikri Pinterestte görüp yapılacaklar arasına not etmiştim. Ama Masal kuştan bir türlü fırsat bulup da yapamamıştım. Hatta fotoğraftaki kavanozu da tam olarak bu sebepten almıştım.  Gel gelelim nasıl yapıldığına... Malzemeler: Kullanmadığınız, gözden çıkardığınız mumlar ya da artan mum parçaları Kavanoz ya da mumu koyacağınız herhangi bir kap Benmari usulü eritmek için mini boy bir tencere  Kap küçükse kürdan, büyükse çöp şiş  Koku vermek için herhangi bir esans  (Benim elimde lavanta esansı olduğu için onu kullandım.) Renk vermek için pastel poya  (Ben renkli mum kullandığım için pastel boyaya gerek kalmadı ama siz beyaz mum eritip renk verecekseniz şayet istediğiniz renk pastel boyası ku

Evde Bol Köpüklü Latte Yapımı ♥

Merhabalar.. Beni yakından tanıyanlar iyi bilirler.. Kahveye aşık biriyimdir. Kahve aşkı bende yıllardır bitip tükenmeyen bir tutku haline geldi. Dışarıda kahve içmeyi de çok seviyorum. Çünkü kahve makineleri ve bazı Coffeeshop'lar bu işi gerçekten çok iyi yapıyor. Ama evde de yapabileceğim bir kahve alternatifi olan Latte hem pratik hem de gayet basit ve lezzetli.. Son birkaç aydır bunu sıklıkla yapar oldum. İnstagramda da soran arkadaşlarım olmuştu. Bende bunu bir post haline getirmek istedim.  Malzemeler : ♥ Süt ♥ Filtre kahve (Jacobs'u çok seviyorum ben) ya da hafif olsun istiyorsanız hazır paketteki kahveler de olabilir. (3ü1arada ya da cafe crown latte gibi) ♥ Sıcak su ♥ Şeker (Kullanıyorsanız) ♥ Cezve ♥ Derin bir kap ♥ Blender - çırpıcı ♥ İsteğe göre kahve üzerine dökmek için tarçın, çikolata sos ya da krem şanti Evet Malzemelerimiz tamamsa yapılışına geçebiliriz :) Yapılışı : Bardağa göre değişiyor ama 1 fincan ya da