Ana içeriğe atla

Evde geçirilecek bir pazar günü için film önerileri :)

Merhabalar..
Evet, evde geçirilecek bir pazar günü için film önerilerimi paylaşıyorum bu yazımda.. 
Gerçek bir sinemasever olarak söylemeliyim ki, izlediğim en iyi filmlerin bir listesini oluşturdum.
Hepsi de izlenmeye değer şahane filmler...
Tabii zevk meselesi, herkes her filmi beğenmeyebilir.
Fakat paylaştığım filmler türlerinin arasında en iyileri diyebilirim.. Sinemaseverler'in çoktan izlemiş oldukları filmlerle dolu listemden belki birkaç izlenmeyen ve gözden kaçan güzel filmler çıkabilir hı?
Konularını açıklamaktan hoşlanmıyorum.. Zira ben konularını okuyup film izlemeyi doğru bulmuyorum..
Bu yüzden kısa bir bilgi veriyorum..



• Benim Adım Khan: Asperger Sendromlu bir adamın yaşamını anlatan muazzam bir Hint filmi.. Hint Filmlerini yabana atmayın.. Artık Hollywood yapımı filmlerin yerini Bollywood aldı biliyorsunuz ki.. Bunu Bollywood filmlerini izlediğinizde daha iyi anlayacaksınız.. Gerçekten hayatımda izlediğim en güzel filmdi diyebilirim.. Gülümsemek, hüzünlenmek ve düşünmek istiyorsanız tam da size göre bir film...


• Leon the Professional: Leon benim hayatımda inanılmaz bir iz bıraktı, nedendir bilinmez.. Dilimize neden "Sevginin Gücü" olarak çevrildiğini filmi izlediğinizde daha iyi anlıyorsunuz.. Hayata bakış açımı değiştiren filmlerden.. Değişmez klasik ve en'lerimden.. 


• Bir Milyonerin İlk Aşkı: 5 kez ilememe rağmen her izlediğimde ağladığım, duygulandığım bir filmdir kendileri.. Kore filmlerinin en iyisi ve en duygusal filmidir tartışmasız.. Biraz ağlamak isterseniz tavsiyedir. Ama fazla duygusalsanız (ben gibi) ne yazık ki tavsiye edemeyeceğim. Zira ortalıkta şiş gözlerle dolaşmamanın imkanı yok.. Sevgiliyle, eşle izlenecek muazzam bir aşk filmi..


• Her Çocuk Özeldir: Evet, bu bir Aamir Khan Filmi. Ve tek kelime ile muhteşem! Bu adamın her filmini seviyorum zaten ama bu filmi benim gözümde bir ayrı.. İzlenmeli.. Ve evet, bu da bir hint filmi.. Bakış açımı değiştiren filmlerden biridir..


• Umudunu Kaybetme: Will Smith'in oyunculuğunu konuşturduğu en güzel fimlerinden bence.. Harika bir film.. Umudu en güzel anlatan film olmalı kendileri.. İzlenmeli..


• Amelie: İzlediğim en eğlenceli filmlerden biriydi.. Gerek soundtrackları gerekse Audrey'in oyunculuğu insanı kendinden geçiriyor.. Fransız filmlerini hep ilginç ve farklı bulmuşumdur. Bu film de benim tezimin bir göstergesi.



• İlk Aşkımı Sana Veriyorum: Evet, yine unutulmaz bir aşk filmi.. Japon yapımı bu film tartışmasız izlediğim en iyi aşk filmlerinin başında geliyor. Pamuk şekeri tadında bir film.. İzlenmeli bence :)


• 3 idiots: O ortadaki Aamir Khan, evet... Yine Aamir Khan filmi.. Ama bu kez yazıp yönetmemiş, oynamış.. Ve o harika oyunculuğuyla güzel olan filme daha bir anlam katmış.. Filmde düzene ve sisteme ufak göndermeler yapılmış.. Psikoloji üzerine çok şey bulabileceğiniz, hem komedi, hem dram hem de romantizm kokan bir film. Kesinlikle izlenmeli..




• V for Vandetta: Her ne kadar herkesçe farklı yorumlansa da, maskelerini son zamanlarda her yerde gördüğümüz bu film bana göre en iyi filmlerden. Bir başkaldırış hikayesi.. Bir özgürlük savaşı ve bir yürek meselesi.. Biraz siyasi ve politik.. Ama etkileyici ve izlenmesi gereken bir film..


• Anne Gibi: Anneliği en güzel anlatan film diyebilirim. İranlılar iyi dram filmi yapıyorlar..Yiğidi öldür hakkını ver. Yine beni çok ağlatan bir film ve yine duygu seli.. Fedakarlık bu kadar güzel anlatılamazdı herhalde.. İzlenmeli..


• Ölüm Çıkmazı: Korkmamam dolayısıyla korku filmleriyle pek aram yoktur ama korktuğum ve gerildiğim ender filmlerdendir kendileri. Kane'in  görünüşüyle bile korkuttuğu  doğrudur evet ama kabul etmeliyim ki oyunculuğu da muazzammış doğrusu.. Gerek konusu, gerek oyunculuğu ve gerekse verdiği duygu gerçekten muhteşemdi.. İzlemeyenlere tavsiyemdir..



• Mommo Kız Kardeşim: İzlemeyen kalmamıştır herhalde bu güzel filmi.. Zira trt1 bastıra bastıra belli aralıklarla ısrarla yayınlıyor bu filmi.. Bende (öyle her filmi üst üste defalarca izleyemem ama) her izlediğimde duygulanıp, ağlıyorum bu filmde.. Demek ki az bütçeyle de muazzam filmler yapabiliyormuşuz.. Türk filmlerinin en iyilerinden bence.. Kardeşliği yoksulluğu ve çaresizliği bu kadar güzel anlatan bir Türk fimi daha görmedim.. İzlemeyen kaldıysa eğer, izlemeli bence..



• Melekler Şehri: Eveet, sevdiğim iki iyi oyuncu, harika bir senaryo ve ortaya çıkan muazzam bir aşk filmi.. Meg Ryan ve Nicolas Cage hayranlığım bu filmle kat be kat artmıştır. İzlemeyen kalmış mıdır bilmiyorum ama bende iz bırakan filmlerden olduğu kesin.. Konusuna ve kurgusuna aşık olunası bir filmdir, izlenmelidir..

Evet, izlediğim ve bende iz bırakan en iyi filmlerden bir derleme paylaştım.. 
İzlerseniz şayet, iyi seyirler..
Sevgiyle Kalın ♥ 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dekupaj Nasıl Yapılır? Püf noktaları nelerdir?

Merhabalar :) Her ne kadar çalışmaları yeni yayınlıyor olsam da oldukça uzun bir zamandır dekupajla ilgileniyor ve çalışıyorum...  Acemi ve meraklı arkadaşları bilgilendirmek amaçlı dekupajın nasıl yapıldığını anlatan  bir yazı yazmak istedim. Çünkü yakınlarım dekupajın nasıl yapıldığını merak ediyor ve sık sık soruyorlar..  Umarım soru işaretlerine bir cevap bulabilirim ve umarım yardımcı olabilirim... Aşağıda dekupajın resimli olarak yapılışını anlatmaya çalıştım.. Ben bir salça kutusunu seçtim.. Siz bir kavanoz, kutu ahşap bir objeyi de seçebilirsiniz.. Kutuyu akrilik boyanın kirli beyaz rengi ile çok da yoğun olmayacak şekilde tek kat boyadım. Daha sonra bir gün beklemek üzere kurumaya aldım (Dekupajın yapabilmek için mutlaka ama mutlaka boya katları için bir gün beklemelisiniz.). Ertesi gün ikinci katını boyadım ve tekrar bir gün daha kurumaya bıraktım . İkinci katı boyadıktan sonra bir gün daha bekletmek şart değil.. Ama beklettiğinizde dekupajdan çok

Evde kokulu kavanoz mum yapımı ♥

Mumları çok seviyorum. Özellikle kavanoz mumları çok daha seviyorum. Hem şık hem de kullanışlı. Ama gelin görün ki kavanoz mumların fiyatları gereksiz pahalı. Açıkçası minicik bir kavanoz muma 30 lira gibi bir meblağ vermek bana çok gereksiz geliyor. Uzun süredir aklımdaydı. Fikri Pinterestte görüp yapılacaklar arasına not etmiştim. Ama Masal kuştan bir türlü fırsat bulup da yapamamıştım. Hatta fotoğraftaki kavanozu da tam olarak bu sebepten almıştım.  Gel gelelim nasıl yapıldığına... Malzemeler: Kullanmadığınız, gözden çıkardığınız mumlar ya da artan mum parçaları Kavanoz ya da mumu koyacağınız herhangi bir kap Benmari usulü eritmek için mini boy bir tencere  Kap küçükse kürdan, büyükse çöp şiş  Koku vermek için herhangi bir esans  (Benim elimde lavanta esansı olduğu için onu kullandım.) Renk vermek için pastel poya  (Ben renkli mum kullandığım için pastel boyaya gerek kalmadı ama siz beyaz mum eritip renk verecekseniz şayet istediğiniz renk pastel boyası ku

Evde Bol Köpüklü Latte Yapımı ♥

Merhabalar.. Beni yakından tanıyanlar iyi bilirler.. Kahveye aşık biriyimdir. Kahve aşkı bende yıllardır bitip tükenmeyen bir tutku haline geldi. Dışarıda kahve içmeyi de çok seviyorum. Çünkü kahve makineleri ve bazı Coffeeshop'lar bu işi gerçekten çok iyi yapıyor. Ama evde de yapabileceğim bir kahve alternatifi olan Latte hem pratik hem de gayet basit ve lezzetli.. Son birkaç aydır bunu sıklıkla yapar oldum. İnstagramda da soran arkadaşlarım olmuştu. Bende bunu bir post haline getirmek istedim.  Malzemeler : ♥ Süt ♥ Filtre kahve (Jacobs'u çok seviyorum ben) ya da hafif olsun istiyorsanız hazır paketteki kahveler de olabilir. (3ü1arada ya da cafe crown latte gibi) ♥ Sıcak su ♥ Şeker (Kullanıyorsanız) ♥ Cezve ♥ Derin bir kap ♥ Blender - çırpıcı ♥ İsteğe göre kahve üzerine dökmek için tarçın, çikolata sos ya da krem şanti Evet Malzemelerimiz tamamsa yapılışına geçebiliriz :) Yapılışı : Bardağa göre değişiyor ama 1 fincan ya da