3 Aralık 2013 Salı

Günaydınnnn :)


Bu saatte günaydın denmez ama bana Günaydın işte :))
Uyku problemi yaşayan bir ben değilimdir herhalde.. Onlara da buradan Günaydınlar...
Evlenip şehir değiştirmem, ailemi, arkadaşlarımı, işimi, gücümü, bütün çevremi kısaca hayatımı Ankara'da bırakmış olmamdan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama aylardır hiç uyuyamıyorum.. Bütün düzenim alt üst oldu. Sanırım ilk önce adaptasyon sorunu yaşadım. Daha sonrasında birtakım sıkıntılar yaşayınca da tuz biber oldu diyebilirim. Her neyse umarım Ocak ayında eşimin Ankara'daki iş görüşmesi olumlu sonuçlanır da kurtulurum buradan..
Uyumak ne güzel.. Adamakıllı uyumayı ve sabah yataktan uykumu almış bir şekilde mutlu kalkmak istiyorum. Bu dediğimi yaşamayalı yıllar olmuş gibi geliyor.. Fakat daha sadece 5 ay oldu. Umarım bu uyku problemini çözebilirim. Zira insanın yaşam kalitesi düşüyor, hayattan zevk alamaz hale geliyor..

Gününüz iyi olsun.. Sevgiyle Kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder