4 Aralık 2013 Çarşamba

Harika bir mekan =)

Kendime ciciler aldıktan sonra ayıcığım bana kıyamadı ve iskender ısmarlayacağını ve bu sayede hem ısınıp hem de karnımızı doyurabileceğimizi söyledi. Şaka maka derken kış gerçekten geldiğini hissettirdi. Donduk resmen. Koşar adımlarla götürdü beni bir yere.. Soğuktan kaçtık resmen :)) Sonra Bursa Heykel'in orada Atmosfer adında şirin mi şirin bir mekana girdik. Burası iki katlı nostaljik bir restaurant :) Gerçekten çok hoş bir yerdi.. Hem yemekleri, hem hizmeti hem de dekorasyonu muazzamdı.. 

Genelde deniz teması hakim olan restaurantta akvaryumlar, eski pencereler, taş duvarlar ve duvarlarda deniz ürünleriyle sizi apayrı bir dünyaya davet ediyor.. 


Ortada bir kuyu var.. Çatılı bir kuyu.. Gerçekten çok sıra dışı ve nostaljik bir yer..


Evet o şapkası görünen benim :)) Ama sevgili ayıcığım beni de kadraja almayı akıl edememiş nedense :)) 


Benim seçtiğim masaysa bir ayrı güzeldi.. Tamamen iki kişilik ve tam anlamıyla pencere kenarında.. Yağmurlu bir havada burada kahve içmek harika olurdu.. Yağmuru izlerken... Bizde telaşlı kalabalığı izledik, tabaklarımızı bitirirken.. Yanımdaki sevgili ayıcığım olur, evet.. Kendisi iş çıkışı yorgunluğu ve açlık çektiği için biraz garip çıkmış.. Doğrudur :))


Karnını doyurmaya çalışma çabası :))


Yemeklere tam puan verdim.. Gerçekten lezzetliydi.. Bursa'ya yolunuz düşerse, Atmosfer gidebileceğiniz en iyi restaurantlardan :) Sıcak bir ortam ve her şeyiyle çok nostaljik..
Sevgiyle Kalın ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder