8 Şubat 2014 Cumartesi

Ağaç dallarından çerçeveler ve bardak altlığı♥

Merhabalar...
Çalışmaları çok önceden yapmış olmama rağmen yeni yayınlayacağım..
Programda nasıl yapıldığını anlatmıştım o yüzden aşamalı fotoğraflarını koymuyorum..
:)
Ben bayıldım bu çerçevelere..
Yapımı gayet basit ve bir o kadar da dekoratif duruyor..




( En çok bunu sevdim♥ )
 (Sevgililer günü için mükemmel bir alternatif ama değil mi? )




Bardak altlıkları da fena değiller hani..
Çerçevelerin yapılışlarını merak edenler için TRT1 de yayınlanan "Eline Sağlık" programının 29 Ocak Çarşamba tarihli yayınında anlattım..

Musmutluuuu çalışmalar ve akşamlar diliyorum herkese♥
Sevgiyle kalın♥

6 yorum:

  1. Bayıldım canım geri dönüşümlerine.Hem doğal hem şık.ben de dallardan bir şeyler yapmak istiyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ediyorummm:)) Bencede yapmalısınız.. Doğasever biri olarak bu çalışmaları herkeste görmek isterim :) Sevgiler..

      Sil
  2. hepsi ayrı güzel olmuş. ellerinize sağlık. hep gülen fotoğraflarınız olsun içlerine yerleştireceğiniz. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ediyorumm :) Hem güzel dilekleriniz hem de beğeniniz için.. Amiiin diyeyim Allah herkese kocaman mutluluklar nasip etsin.. Sevgiler..

      Sil
  3. seni ve çalışmalarını çok beğeniyorum.Tebrik ederim canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ediyorummm:)♥ Darısı sizlere de insallah :) Sevgiler..

      Sil