3 Aralık 2014 Çarşamba

Bahar Yıldızı'nın Doğumgünü ve 1. Çekiliş Heyecanı :)

Merhabalar :)
2 gün önce Blogum 1 yaşına bastı sevgili takipçilerim :)
Eveeet koca 1 yılı devirdik birlikte. 
Ve 1 yaş çekilişsiz olmaz dedim bende.
Benim gibi el emeği ve ıvır zıvır severlerin çok hoşuna gidecek bir çekiliş olacağına eminim :)
2 gün önce gerçekleştirmek isteyip fakat bir türlü fotoğraflayamamış olmamdan dolayı bugün gerçekleştirdiğim çekilişimde;
Tasarımını kendim yaptığım vintage "Cath Kidston" temalı şirin paketim 
(Büyük ve mini boy olmak üzere)
Yine kendi tasarımım olan "Cath Kidston" temalı kitap ayraçlarım :) 
Boyamasını kendim yaptığım küçük not defteri.. 
(Mint yeşili ve üzerinde beyaz bulutçuklar olan minik defter )
Dekupaj severlere hitap eden 10 ayrı desende peçetelerim..
Tasarımını yine kendim yaptığım 2 ayrı renk ve desen seçeneğiyle peçeteliklerim..
Dekupajını severek yaptığım cupcake temalı bardak altlığım..
Boyamasını, dekupajını ve süslemesini büyük bir hevesle yaptığım mini vintage tablom.
Yine boyayıp, dekupajladığım vintage kavanozum..
Yine el emeği göz nuru olan dantel detaylı keçe kesem. 
(Bu arada kese için bana ilham olan Sevgili DMK Blog sahibi arkadaşım Dilara Melek Karaağaç'a sonsuz sevgiler ve teşekkürler..)
El emeği keçeden süsler..
Şekilli makas seti ( 5 ayrı şekilli )
Pötikare kalpler
Kawai temalı 2 ayrı büyüklükte yapışkanlı not kağıtları..
Ve cupcake kalıp kağıtları.. 
Dedim ya el emeği ve sevgiyle dolu bir sürü ıvır zıvır :)
Çekilişim Buradan ve instagram üzerinden olacak :)
İlk çekilişime katılmak isterseniz yapmanız gereken şey;
Blogger:  Blogger üzerinden katılacak arkadaşlar beni  GFC üzerinden takip edip, yorum kısmına mailinizi bırakmanız..
(Not: Blogger ayarlarımdan ötürü yorumlarınız onaylandıktan sonra görülecektir.)
İnstagram: İnstagramdan katılanlar ise hesabımı takip edip #baharyildizinincekilisi hashtag'iyle resmi kendi hesaplarında paylaşmaları :)
İşte bu kadar :)
Kargo ücreti tarafıma aittir ve yurtdışından katılımları ne yazık ki kabul edemeyeceğim...
Çekilişim 20 Aralık 2014 Saat: 23.00 'e kadar devam edecek..
Ve inşallah bir aksilik çıkmazsa ertesi gün açıklanacaktır. :)
Hepinize bol şanslar diliyorum♥
Sevgiler♥


41 yorum:

  1. Merhaba
    oncelikle blogunun yeni yasi hayirli ugurlu olsun
    cekilis gercekten harika, tam benlik:)
    Benim olmasini umut ederek katiliyorum.
    Mail adresim: masalyildizi.1@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Çok teşekkür ediyorum.. Bol şans diliyorum :)
      Sevgiler♥

      Sil
  2. tebrik ediyorum,nice yıllara güzel üretiminle:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler :))
      Amiin inşallah :)
      Sevgiler♥

      Sil
  3. Katildim gfc Tunay karbeyaz adiyla takipteyim. Tunay27500@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım isminizi teşekkürler :)
      Sevgiler♥

      Sil
  4. Canım tebrikler.Nice senelere inşallah:)Çok cici hediyeler bunlar.toluluğuna üyeyim ama gfc deki linkini verir misin canım?takip edip etmediğimi bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili feyza abla :) amiin inşallah :) Beğenmene sevindim :) Takip ediyorsun ben biliyorum :) Mailini bırakman yeterli :)

      Sil
    2. Teşekkürler canım:)
      feysab2@gmail.com
      sevgiler..

      Sil
  5. Blogunuzun yaşgününü kutluyorum. Daha nice yıllara...Sevgilerimle...
    Yeni takipçilerinizdenim ama uygunsa ben de katılmak istiyorum. e-postam: gulay@temizel.org

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum amin inşallah :)) Aa ne demek memnuniyetle yazıyorum hemen isminizi :)
      Sevgiler♥

      Sil
  6. Tatlım blogunun yeni yaşı kutlu olsun bol bol takipçilerin olsun güzel yazılarını daha uzuuuun yıllar okumak dileğiyle :) Yeni yeni dekupaja merak salan biri olarak bu güzelliklere bende talibim :)
    mail: cansutnmz@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne guzel dileklerde bulundun cansucuumm :)) cook tesekkur ederim bu guzel icten dileklerin icin.. Amim insallah :) yazdım ismini hemen :) bol sanslar diliyorum arkadasım :)) ❤

      Sil
  7. nice mutlu yıllar bol paylaşımlar her şey gönlünce olsun tüm güzellikler seninle olsun sevgiler...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :)) bu güzel dileklerinizle ne kadar mutlu ettiniz.. cok tesekkurler tekrardan :)) Sevgiler😊😊

      Sil
  8. Çok daha başarılı yıllara Blogunu ve hediyelerini çok begendim
    gfc ve g+ da morlu mutfak olarak takipteyim G+ da paylşatım sosyal medya kullanmıyorum
    deryali3428@gmail.com
    bol şansss bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ediyorumm :) begenmenize cok sevindim.. bol sanslar diliyorumm :))
      Sevgiler😊😊

      Sil
  9. nice güzel bloglu yıllara...
    gfc takipteyim
    selda0785@gmail.com bol şans...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) bol sanslar diliyorum..
      Sevgiler..

      Sil
  10. merhaba, gfc: prhn
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar blognuzu Hatice Kartal ismi ile takip ediyorum.Hediyeler çok şirin ellerinize sağlık.

    E-Mail:hatice_tamdeger@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim:)
      Bol sanslar dilerim..
      Sevgiler..

      Sil
  12. blogunuzun takipçisiyim.Bende çekilişe katılmak istiyorum
    omerdemetoyku@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Yıldız (ismini yanlış hatırlıyorsam affola :) ),
    bloğunun yeni yaşının da güzelliklerle dolu olmasını temenni ederim. ben de epey bir zamandır takipçisiyim. amma velakin sessiz takipçilerden. ne bir bloğum, ne instagramım yok, facebook da kullanmıyorum hayli zamandır. sizin gibi güzel ve şirin işler yapan arkadaşları takip edip evde de benzerlerini yapmaya çalışıyorum kendi çapımda ve ufak cadımdan vakit bulabildiğim nisbette. belki en uzun yorumu yazan olarak dahil olurum listeye : ). olmuyorsa da canın sağolsun. selametle...
    Naciye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yıldız :) doğru hatırlıyorsunuz.. öncelikle cok tesekkurler, beni cok mutlu ettniz.. ne guzel demissiniz.. sizi de tebrik ederim.. :) normal sartlarda kabul etmemem gereken bir durum ama sizi kırmayacagım elbette.. asagıya mailinizi bırakırsanız isminizi yazarım :))
      Sevgiler..

      Sil
    2. tekrar merhaba Yıldız kardeş, ben de teşekkür edim tebriğin için ve etkinliğine dahil ettiğin için. adresim: naciye_kaynak@hotmail.com afacan kızım "cicilere beraber bakalım, küçük masu ver ben kullanayım" deyip de rahat vermediği için (sağolsun) ben de onun uyuduğu bu saatlere kalıyorum maalesef. "olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi" diyen merhum Kanuni gibi ben de "sağlık olsun" diye noktamı koyayım. :)

      Sil
  14. Neyyyy..... el emeği mi? katıldım o zaman. GFC : Gburcu
    gburcuvural@gmail.com

    benim de bir çekilişim var bakmak ister misin?
    http://bugunyenibirgun.blogspot.com.tr/2014/12/yeniyl-cekilisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem de bir çoğu :) tesekkur ediyorumm:) bol sanslar dilerimm..
      Ay tabii ki isterim :) hemen bakıyorum..
      Sevgiler :)

      Sil
  15. Merhabalar
    91. izleyicinizim
    ilk 100 ün içinde olmak hoşuma gidiyor:)
    dekupaja ara vermiştim ama kazanırsam tekrar başlıyorum ;)
    sevgiler
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok teşekkür ediyorum :) Bol şanslar dilerim.. Sevgiler :)

      Sil
  16. yaptıklarınız çok hoş,inşallah içlerinden biri benim olur :)

    yerliastronot.blogspot.com

    senerkal@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Kazanan oradaki tüm hediyeleri alıyor, yani sadece bir kişi kazanabiliyor.. Bol şanslar diliyorum size :)
      Sevgiler :)

      Sil
  17. Yorumumu sayfanızda göremiyorum. Hatalı cümle mi yazdım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır.. ben yorumları açık yaptım.. Tekrar yazar mısınız ?

      Sil

  18. Tabiki tekrar yazabilirim. Paylaşım sitesine yaptıklarımı yüklerken çalışmalarınızı gördüm. Sonra kendimi buralarda buldum-sizi ekledim-ve iyiki buralara kadar gelmişim. Emeğinize sağlık . çalışmalarınızı beğenerek takip edicem.



    hobbycart.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ediyorum sevgili @Meral Akdeniz :) Beni onure ettiniz.. Bende takibinizdeyim..
      Sevgiler :)

      Sil
  19. merhaba bloğunuzun yeni yaşını kutluyorum kendime de bir yıldır bu bloğu nasıl farkedemedin Zülüş diye kızıyorum.Gezdim dolaştım çok cici şeyler buldum Cath Kidston tarzının bulaştığı herşeyi çok seviyorum hatta onu sevenleri de izin verirsen çekilişe de katılmak isterim mail adresim ezemruveyda31@hotmail.com güzel paylaşımlarda görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Evet haklısınız maalesef keşfedilmemiş o kadar çok güzel blog var ki.. Ki buna siz de dahilsiniz. Bu sayede bende sizi keşfedebilme şansını yakaladım.
      Çok teşekkür ediyorum.. İsminizi de yazıyorum. Bol şans diliyorum :))
      Sevgiler♥

      Sil
  20. merhaba çok güzel bir çekiliş bu tam benlik :)
    gfc de Seher Aydın adıyla izliyorum
    seher_uu@hotmail.com

    YanıtlaSil