10 Aralık 2014 Çarşamba

Vintage Defter Süsleme♥


Günaydınnn :)
Bu şirin defterin hikayesini anca paylaşabildim sevgili arkadaşlarım :)


Oldukça sıradan bir defterdi kendileri.


Hani şu çok sayfalı karton kapaklı defterlerden :)


Önce bir güzel boyadım :)


Sonra dekupajını yaptım ve vernikledim. Eee sıra geldi süslemeye :)
Dantel, saman ipliği ve silikon tabancası yardımıyla süsledim bir de :)


Dantel şeridi ve üstüne dikkatlice ipliğimi yapıştırdım..


Kurdelesiz olmaz ki :)


Onu da yapıştırdık :)


Desenime uygun bebek mavi rengi akrilik boyamdan az bir miktar ve ince uçlu güzel bir fırçayla


Benim şu meşhur minik kalpçiklerden çizikledim :)
Onlarsız olmaz♥


İşte şimdi oldu :)



Ve sonuç :)





Defterimin arka kısmı :)


Ben bu deftere ba-yıl-dım ! 

Sevgiyle kalın♥













15 yorum:

  1. Yapmak istediğim şeyi yapmışsın canım.çok tatlı.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş, bayıldım :) peki o desen peçete mi hazır dekupaj kağıtlarından mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Hayır beğendiğim bir desenin renkli çıktısı yani kağıt.. Sevgiler♥

      Sil
  3. Ay ne kadar güzel olmuş, bayıldım. Ellerine sağlık. Blogunuzu da çok beğendim ve izlemeye aldım. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :)) Bende takibinizdeyim :)
      Sevgiler :))

      Sil
  4. Yıldııız ne kadar cici olmuş bu böylee :) Ben de defter üzerine dekupaj yapıyorum ama eskitme kullandım hep bugüne kadar. Bu tarzı da çok sevdim. Peçete de harika doğrusu :) Sende bu kadar harika peçeteler varsa bir peçete takası etkinliği mi başlatsak acaba ne? :-P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim.. :) Senin defterlerine diyecek söz yok onlar çok güzeller !! Evet benimkisi biraz daha değişik oldu :) Bence bu tarzı denemelisin derim inanılmaz keyifli oluyor.
      Peçete değil kağıt dekupaj tekniğini kullandım. Nerede böyle peçeteler :( Peçetede desen sınırlı olunca bende sevdiğim desenlerin çıktısını alıp dekupaj yapıyorum. Tavsiye ederim çok daha keyifli :)
      Fena bir etkinlik sayılmaz aslında yapabiliriz :))

      Sil
  5. Merhaba çalışmalarınız çok güzel, maşallah. ben bişey sormak istiyorum, kavanoza dekopaj yaparken, ıslatıp kağıdı çıkardığınız kağıtlar transfer kağıdı mı yoksa normal renkli çıktı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Çok teşekkür ediyorum.. Yukarıdaki yorumumda da belirttiğim gibi beğendiğim bir deseni dijital baskı çıktısı alan bir yerden kaliteli bir çıktı alıyorum :) transfer kağıdı değil. Kağıt da 90. gr. 1. hamur :)

      Sil
  6. Bayıldım çok cici olmuş :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. mesela bu desenede çok bayıldım,cok hoş olmuş,desen seçiminiz harika,bende bu desenleri bulmak istiyorum

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık çok güzel olmuş renk uyumları her şey çok güzel olmuş :)
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim
    http://bakbunubenyaptim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. bu gerçekten çooookkkk güzel olmuş ellerinize sağlıkkkkkkk

    bende bloğuma beklerim

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil