31 Mart 2015 Salı

Pastel Renkli Hayaller' den cici bir paket aldım !

Merhabalar :)  Ben bugün "Pastel Renkli Hayaller" blogunun sahibesi Sevgili Esra arkadaşımdan öyle cici paketler aldım ki.. Açmaya kıyamadım resmen.. Bir insan ancak bu kadar güzel süsleyebilir o paketleri.. Kıyamasam da nihayetinde açtım o güzelim paketleri.. İçlerinden çıkanlarsa öyle tatlılar, öyle güzeller ki.. Öyle emek kokuyorlarki.. Hepsini sırf benim için bir araya toplayıp cici paketler yapmış olması beni o kadar mutlu etti ki.. Kendisine buradan kocaman teşekkür ediyor ve sevgiyle öpüyorum.. :) Hala keşfetmeyen varsa Sevgili Esra'nın blogu Pastel Renkli Hayaller' e bakmanızı tavsiye edecegim.. 
Sevgiyle Kalın ❤


8 yorum:

  1. Yıldıız... ne kadar incesin bu postu gorunce inanilmaz mutlu oldum ben de :) Paketleri ve icindeki ufak tefek seyleri begenmene cok sevindim. Senin ellerinde cok daha guzel bir hal alacaklarina eminim. Iyi gunlerde kullan arkadasim. Opuyorum, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O incelik sana ait kalbi güzel arkadaşım :) Çok teşekkür ediyorum tekrar bende kocaman sevgiyle öpüyorum :)♥

      Sil
  2. Ne güzel güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ediyorum :) Sevgiler♥

      Sil
  3. Ne güzel güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan.paketlere bende bayıldım. kağıttan mı yapılmış renkli süsler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Sanırım bantlardan yapılmıştı :) Sevgiler♥

      Sil
  5. thats is amazing post, and dont forget visit my blog back http://apkwars.blogspot.com

    YanıtlaSil