Ana içeriğe atla

Şubat ayı filmlerim ♥


Beni yakından tanıyanlar iyi bilirler. Tam bir sinema tutkunuyumdur. Bugüne kadar sayısız film izledim. Bebekten sonra bu durum biraz değişti tabii.. Film izlemek şöyle dursun yarım saat kesintisiz tv (televizyonla aram hiç yoktur ama belgesel izlemeyi çok severim) izlediğimi bile hatırlamıyorum. 
Kardeşimin askerden gelmesi ve ameliyat olması nedeniyle annemlerde kaldığım iki haftaya beş film sığdırdık. Sağ olsun annem bir s.o.s. görevi görerek zor durumlarda Masal'la ilgilendi.
Bana da özlediğim o eski günlerdeki gibi kardeşimle film keyfi yapmak düştü.




İlk olarak 'It' - 'O' filmini izledik.
Allah'ım ne berbat bir filmdi. Yemin ediyorum o iki saatime acıdım. Hayır, bunun neresini o kadar övdüler ve bu filmin neresine o puanı verdi sevgili imdb anlayamıyorum. Eski yapımı daha iyiydi diyebilirim. Filmi izlememde izleyen arkadaşların yoğun övgüleri ve imdb 'nin verdiği 7,5 puan çok büyük bir etkendi. Bir de koulrofobim (Palyaço korkusu) olunca dedim ki, 'İyi bari korkabileceğim bir film olur.' (Korku filmlerini çok severim. Ama tabii kolay kolay korkmuyorum o ayrı bir mevzu.)
İzledik. Film bir türlü sarmıyor. Çocuk filmi gibi. Çocuk bile korkmaz yani. O derece. Bazı sahnelerde arkadan "böööö" diye yaratık çıkıyor falan. Sadece palyaçonun o tipsiz suratı beni çok rahatsız etti. Onun dışında korkulacak izlenecek hiçbir yanı yok filmin. Daha çok midemi bulandırdı. O iki saatime acıdım resmen. imdb'ye olan saygım da bitti.. 

Filme puanım 1/5




Wonder

Aynı ismiyle olan kitabını okumak isterdim aslında ama bir türlü nasip olmadı. Bende filmini izledim. Dış görünüşü ve farklılığı nedeniyle zorlu süreçlerden geçen bir çocuğun duygusal hikayesi anlatılıyor filmde. Şikayet ettiğimiz sıradanlık bazı insanların tek hayali olabilir. Filmde de yüzü deformasyona uğramış bir çocuğun sıradan olabilmek için sarf ettiği çabayı izliyoruz. 
Çok çok güzel bir filmdi. Tam da ailenizle oturup şöyle güzelce film keyfi yapacağınız türden bir film. İnsanın bakış açısını tamamen değiştiren, duygusal bir yolculuk. Anneyseniz daha çok etkileniyorsunuz filmden. Çoğu sahnesinde çok duygulandım ve hatta ağladım. Bilemiyorum anneliğin verdiği duygusallık mı yoksa hikayenin güzelliği mi? Sanırım ikisinden sebep film çok etkileyiciydi. İyi ki izlediğim dediğim filmler arasına girdi.

Filme puanım  5/5






Dangal

Sinemasına gitmeyi çok istemiştim. Ama bebişli olmak içini çeke çeke filmin nete düşmesini beklemeyi gerektiriyordu tabii :) Aamir Khan muhteşemliği diye bir şey var :) 
Her filmini izlediğimden ve her filmini çok çok beğendiğimden bu filmi de sabırsızlıkla bekledim. 
Dangal'da bir baba-kız ilişkisi, azim hikayesinden ziyade pek çok sosyal mesaj buluyorsunuz. Zaten Aamir Khan'ın filmlerinde en sevdiğim şey de bol bol sosyal mesajlar veriyor olması. Filmde "kadın" olmanın zorluklarına ve kadınlara yapılan muameleden bahsetmiş Aamir Khan. Çok sevdim. Başta güreşli falan görünce bi tereddüt ettim "Ay bu ne güreş mi izleyeceğim şimdi?" diye ama filmin sonunda kendimi heyecan içinde güreş müsabakası için kıpırdanırken buldum. Yine ailecek izlenebilecek çok güzel bir film. "3 idiots" , "PK", "Taare Zameen Par" ve "Ghajini" kadar etkileyici olmasa da ben çok beğendim.

Filme puanım  4/5






Arama Sonuçları

Mein Blind Date mit dem Leben


Çok şey beklemeden vakit geçirmek için izlediğim bu film beklediğimden iyi çıktı desem abartmış olmam sanırım.. Filmde görme engeline rağmen hayallerinin peşinden koşan bir genç adamın hikayesi konu edilmiş. Filmde bol bol empati yapıp şükrediyorsunuz. Ve ben film boyunca kendime kızdım. Hayallerimi gerçekleştirme konusunda ne kadar pasif davrandığımı filmi izleyince daha iyi anladım. Hayatta bazen hırslı olmak gerekiyor.. (Tabii dozunda.) Kurgu ve hikaye olarak çok güzel olsa da filmdeki bazı minik sahneler itibariyle aileyle izlenebilecek bir film değil sanırım.

Filme puanım  4/5






The Help

Konusu itibariyle çokça ilgimi çeken bir filmdi. Puanının da güzel olması beni teşvik edince en son izlediğim film The Help oldu. Filmin ana konusu 60'larda yaşanan ırkçılık, farklı bir bakıç açısıyla ele alınmış. Beklediğimden çok çok daha iyi bir filmdi. Ana karakterin yazma sevdası, 60'lı yıllara olan sevgim ve hayranlığım, ırkçılık konusundaki hassasiyetim, kıyafetler, eşyalar ve saymadığım daha nice detaylar filmi sevmemde çok çok etkiliydi. Çok başarılı ve ağır bir film. Aslında herkesin kolay kolay beğeneceği türden bir film değil. Bazıları izlenebilir bulabilirler. Bu zamana kadar sayısız film izlemem bana sinema konusunda oldukça çok şey kattı. Farklı açılardan değerlendirdiğim için filmi çok başarılı buldum. İyi ki izledim dediğim filmlerden oldu tabii :)

Filme puanım  5/5





Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dekupaj Nasıl Yapılır? Püf noktaları nelerdir?

Merhabalar :) Her ne kadar çalışmaları yeni yayınlıyor olsam da oldukça uzun bir zamandır dekupajla ilgileniyor ve çalışıyorum...  Acemi ve meraklı arkadaşları bilgilendirmek amaçlı dekupajın nasıl yapıldığını anlatan  bir yazı yazmak istedim. Çünkü yakınlarım dekupajın nasıl yapıldığını merak ediyor ve sık sık soruyorlar..  Umarım soru işaretlerine bir cevap bulabilirim ve umarım yardımcı olabilirim... Aşağıda dekupajın resimli olarak yapılışını anlatmaya çalıştım.. Ben bir salça kutusunu seçtim.. Siz bir kavanoz, kutu ahşap bir objeyi de seçebilirsiniz.. Kutuyu akrilik boyanın kirli beyaz rengi ile çok da yoğun olmayacak şekilde tek kat boyadım. Daha sonra bir gün beklemek üzere kurumaya aldım (Dekupajın yapabilmek için mutlaka ama mutlaka boya katları için bir gün beklemelisiniz.). Ertesi gün ikinci katını boyadım ve tekrar bir gün daha kurumaya bıraktım . İkinci katı boyadıktan sonra bir gün daha bekletmek şart değil.. Ama beklettiğinizde dekupajdan çok

Evde kokulu kavanoz mum yapımı ♥

Mumları çok seviyorum. Özellikle kavanoz mumları çok daha seviyorum. Hem şık hem de kullanışlı. Ama gelin görün ki kavanoz mumların fiyatları gereksiz pahalı. Açıkçası minicik bir kavanoz muma 30 lira gibi bir meblağ vermek bana çok gereksiz geliyor. Uzun süredir aklımdaydı. Fikri Pinterestte görüp yapılacaklar arasına not etmiştim. Ama Masal kuştan bir türlü fırsat bulup da yapamamıştım. Hatta fotoğraftaki kavanozu da tam olarak bu sebepten almıştım.  Gel gelelim nasıl yapıldığına... Malzemeler: Kullanmadığınız, gözden çıkardığınız mumlar ya da artan mum parçaları Kavanoz ya da mumu koyacağınız herhangi bir kap Benmari usulü eritmek için mini boy bir tencere  Kap küçükse kürdan, büyükse çöp şiş  Koku vermek için herhangi bir esans  (Benim elimde lavanta esansı olduğu için onu kullandım.) Renk vermek için pastel poya  (Ben renkli mum kullandığım için pastel boyaya gerek kalmadı ama siz beyaz mum eritip renk verecekseniz şayet istediğiniz renk pastel boyası ku

Evde Bol Köpüklü Latte Yapımı ♥

Merhabalar.. Beni yakından tanıyanlar iyi bilirler.. Kahveye aşık biriyimdir. Kahve aşkı bende yıllardır bitip tükenmeyen bir tutku haline geldi. Dışarıda kahve içmeyi de çok seviyorum. Çünkü kahve makineleri ve bazı Coffeeshop'lar bu işi gerçekten çok iyi yapıyor. Ama evde de yapabileceğim bir kahve alternatifi olan Latte hem pratik hem de gayet basit ve lezzetli.. Son birkaç aydır bunu sıklıkla yapar oldum. İnstagramda da soran arkadaşlarım olmuştu. Bende bunu bir post haline getirmek istedim.  Malzemeler : ♥ Süt ♥ Filtre kahve (Jacobs'u çok seviyorum ben) ya da hafif olsun istiyorsanız hazır paketteki kahveler de olabilir. (3ü1arada ya da cafe crown latte gibi) ♥ Sıcak su ♥ Şeker (Kullanıyorsanız) ♥ Cezve ♥ Derin bir kap ♥ Blender - çırpıcı ♥ İsteğe göre kahve üzerine dökmek için tarçın, çikolata sos ya da krem şanti Evet Malzemelerimiz tamamsa yapılışına geçebiliriz :) Yapılışı : Bardağa göre değişiyor ama 1 fincan ya da